Friday, November 27, 2009

လတ္တေလာအေျခအေန

လတ္တေလာအေျခအေန

တခ်ိဳ႔ ပ်င္းပ်င္းရိရိေန႔ရက္ေတြ ကို ပိုပ်င္းပ်င္းလာတဲ့အခ်ိန္
က်ေနာ္က မပ်င္းရိေစဖို႔ ပ်င္းပ်င္းရိရိအလုပ္ေတြကိုပဲ ထပ္ထပ္လုပ္ ေနေနရဦးမွာလား
မမိုက္ပါဘူးဗ်ာ မာစ္၀ါဒေခတ္မေကာင္းေတာ့တာနဲ႔ အကုန္လံုးဓနရွင္ဆန္ ပစ္ၾကတာ.
က်ေနာ္ေတာင္ ေဘးက ဒီလူေတြကိုၾကည့္ရင္း ၾကည့္ရင္း ရွက္လာတယ္.
တမင္တကာဖိနပ္မစီးခဲ့တဲ့ ပစၥည္းမဲ့ေတာေက်ာင္း ဆြဲခန္႔ဆရာေလးက
အသက္ႀကီးလာတဲ့အခါ ဂလိုဘယ္လ္ဆန္ဆန္ ပါတိတ္အက်ႋေတြ၀တ္ျပတာမ်ိဴး.
က်ေနာ္ကေတာ့ စကပ္တိုတို၀တ္ၿပီး သူ႔ေပါင္တံအလွေတြကို ခင္းက်င္းျပခ်င္တဲ့
ေကာင္မေလး ေလာက္ေတာင္မၾကည္ညိဳဘူး.
ႂကြားႂကြားရြားရြားလူေတြက ႂကြားႂကြားရြားရြားစကားေတြကို ႂကြားႂကြားရြားရြားေျပာရင္း
ေက်နပ္ေနခ်ိန္ တခ်ိဳ႔သူေတြက ဆိုးဆိုးရြားရြား ရိုးရိုးျပေနတာမ်ိဴး.
က်ေနာ္ကေတာ့ ေထာ္ေလာ္ကန္႔လန္႔ေတြ ေျပာခ်င္ေနရဲ့..
အခ်စ္ေရးမွာ.
သနားတတ္တဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔ သနားခံခ်င္တဲ့ေကာင္မေလးက နွစ္အေတာ္မ်ားမ်ားမွာ မဆံု
ျဖစ္ခဲ့ဘူး
မ်က္လံုးတလံုးကို မ်က္လံုး လက္တဖက္ကိုတဖက္ အေလွ်ာ္ေပးရတဲ့ ဥပေဒသမွာ
နွလံုးသားျခင္းေကာ အေလွ်ာ္အစားမလုပ္သင့္ဘူးလား။
အဲ့ဒီမနက္မွာ က်ေနာ္က ေတာစပယ္ခင္းေလး ေလာင္မီးမက်မီ ထျပန္လာခဲ့တယ္။
ေအာ္..ေမ့လို႔ဗ်ာ.
ခင္မ်ားနဲ႔က်ေနာ္နဲ႔ ယဥ္ေက်းမႈမွာ က်ေနာ္ကပဲ အၿမဲစႏႈတ္ဆက္ရရင္
ခင္ဗ်ားယံုၾကည္ထားတဲ့ ခ်စ္ခင္မႈဆိုတာဘယ္လိုႀကီးလဲ လို႔ က်ေနာ္ေတြးေနတယ္။

ေတာလူသစ္

2 comments:

  1. ေနာက္တခါဆိုရင္ က်ေနာ္က စၿပီး ႏႈတ္ဆက္ပါမယ္ဗ်ာ

    ReplyDelete
  2. ခင္ဗွားနဲ့ ့က်ြန္ေတာ္ရဲ ့ယဥ္ေက်းမွုမွာ က်ေတာ္လာျပီး နုတ္ဆက္ယံုတင္မကပါဘူး လင့္ပါ ယူသြားပါတယ္
    အသက္ႀကီးလာတဲ့အခါ ဂလိုဘယ္လ္ဆန္ဆန္ ပါတိတ္အက်ႋေတြ၀တ္ျပတာမ်ိဴး.
    က်ေနာ္ကေတာ့ စကပ္တိုတို၀တ္ၿပီး သူ႔ေပါင္တံအလွေတြကို ခင္းက်င္းျပခ်င္တဲ့
    ေကာင္မေလး ေလာက္ေတာင္မၾကည္ညိဳဘူး. ဆုိတာေလးေတာ့ ခင္ဗ်ားနဲ ့က်ေတာ္ တူနုိင္ပါတယ္ဗ်ာ
    ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ

    ReplyDelete